Laatua - Ammattitaitoa - Hemmottelua

Ripset - Kynnet - Ihonhoito

“Työskentely ja lopputulos oli aivan huippulaatua! Palvelu oli vaivatonta ja ystävällistä. Kiitos! 🧡”
“Todella mukava tekijä!🙂↕️ työskentely ripeää ja asiakaslähtöistä”
“Erittäin hyvä kokemus! Suosittelen Emmiä😍”